· Quin és el nou repte que se’ls presenta a les companyies publicitàries?
-Les companyies publicitaries posen cada cop mes anuncis de la web 2 i mentres mes get entri i tingui internet a casa seva mes publicitat veurá i aixi es com guanyen diners les companyies publicitaries.
· Parla del fenomen “boca a boca”.
-El Boca a Boca en Internet és la clau perquè els anunciants rendibilitzin les seves accions en la xarxa Nota de *prensa 11.06.07 · Un 23% dels usuaris de la xarxa social inclou comentaris sobre publicitat i una quarta part la reexpedeix als seus amics. · El 60% dels consumidors acceptaria anuncis en els seus espais personals Madrid, 11 de juny de 2007. Un estudi realitzat per Microsoft Advertising revela que els anunciants tenen l'oportunitat de rendibilitzar la seva presència a la Xarxa gràcies als comentaris dels usuaris. Un 23% de les persones que utilitzen la xarxa social envien les seves opinions sobre espots i una quarta part, aproximadament, reexpedeix un espai, publicitat o un link que l' ha semblat remeiera un altre amic.
Amb més de 215 milions d'usuaris en la Xarxa social en tot el món, els anunciants podran identificar a blogueros com nous defensors de les seves marques, que recomanen que visitin la seva web o bé les poden fins a integrar en el seu propi espai.
Not so #sexy
Hace 11 años

1 comentario:
Albaa...que esta molt be lo que has dit. Has explicat molt be les coses deu cuidat wapa besos
Publicar un comentario